Články otevřené těm,
kteří nás znají nebo chtějí poznat

Kapacita naplněna

Vážení klienti,

vzhledem k velkému zájmu o naše služby jsme dosáhli maximální kapacity a do konce srpna 2024 nebudeme schopni přijímat nové klienty na individuální fyzioterapii. Děkujeme vám za vaše pochopení.

Magnesium

Magnesium se běžně účastní více než 300 enzymatických reakcí. Magnesium ovlivňuje metabolismus, tvorbu neurotransmiterů, produkci hormonů a antioxidační aktivitu. Jeho nedostatek může způsobit problémy ve funkci enzymů, což se může projevit různými zdravotními obtížemi, jak akutními, tak chronickými.

Aromaterapie v těhotenství

Těhotenství je jedinečný zážitek pro každou ženu. Je to důležité a krásné období, ve kterém se mohou objevit různé obtíže. Tělo ženy prochází velkou hormonální změnou a postupně je vystaveno velké zátěži. Bolest v kříži, pnutí v tříslech, nespavost, nevolnost, křečové žíly, hemeroidy, otékající nohy a mnoho dalších. V prvním trimestru raději éterické oleje vůbec nepoužívejte.

Img_9153b

Konec roku 2023

A je to tady! Konec roku 2023 klepe na dveře a s ním i slib nových začátků v roce 2024. Vzpomínám na září 2022, kdy jsem psala o přeměně JS fyziopoint a JS fyziofit do JSfyzio. Jsem pyšná na náš tým a vděčná za všechny kolegy v týmu JSfyzio stejně v roce 2023 jako minulý rok.

Aromaterapie

Je přírodní terapeutická metoda, využívající léčebných účinků vonných éterických olejů. Oleje jsou z rostlinných výtažků z farmaceutických rostlin, obsahující to nejlepší a nejúčinnější, co tyto rostliny nabízejí. Jsou to rostlinné esence pro udržení nebo zlepšení zdraví.

Image0

Cirkadiánní cyklus

Střídání mezi spánkem a bděním představuje jeden z mnoha běžných procesů, které podléhají řízení cirkadiánním rytmem. Ale co to vlastně znamená a jak přesně funguje?

Podpora bříška v těhotenství

Ve 2. a 3. trimestru nás může potrápit napětí kůže na břiše, prsou a především kdejaká bolest (záda, třísla, podbřišek,…). Poslední trimestr v těhotenství bývá pro některé maminky obtížný. Rostoucí bříško je těžké, táhne dopředu a dolů, to má za následek změnu těžiště u ženy.

Proč nás bolí záda?

Bolest zad je něco, co zažil snad každý z nás. Jedná se o běžný zdravotní problém s mnoha možnými příčinami. Bohužel, tato potíž nepostihuje jen dospělé. Stále častěji se s bolestmi zad setkávají i junioři a děti, kteří hledají pomoc u fyzioterapeutů.