Když léčíme tam, kde to bolí, jsme ztraceni…

Fyzioterapie není jenom o zlepšení bolesti; je to umění obnovy, prevence a rozvoje našeho těla.

Je to věda, která spojuje znalost anatomie, kineziologie a fyziologie, ale také umění, které vidíme ve zlepšeném pohybu, snížené bolesti a obnoveném zdraví.

Fyzioterapie je o celém systému nikoliv jen o izolovaných částech těla. Spolupracuje s lékařskými obory, pracuje s dětmi, sportovci i lidmi se sedavým zaměstnáním. Pomáhá nejen těm, kteří trpí fyzickými obtížemi, ale i těm, kteří hledají cestu k optimálnímu zdraví a pohodě.

Každý fyzioterapeut je jako detektiv, který hledá stopy k zlepšení. A výsledky? Umožňují nám žít bez bolesti, pohybovat se snadno a dosáhnout toho nejlepšího co nám tělo nabízí.

Profesor Lewit říkal: „…když léčíme tam, kde to bolí, jsme ztraceni“.

A co to znamená pro pacienta? Přijmout fakt, že funkční poruchy v určitém segmentu pohybového aparátu mohou způsobit problémy i v jiných částech těla, které jsou od původního problému daleko. Je důležité brát v úvahu celkový pohled, komplexní souvislosti a uvažovat šířeji.“

Zpracovala: Mgr. Jana Slusarčuková, DiS.

Obrázek whatsapp, 2024-01-17 v 06.17.32_d9bbadc8
Obrázek whatsapp, 2024-01-17 v 06.17.32_bee86689

Kapacita naplněna

Vážení klienti,

vzhledem k velkému zájmu o naše služby jsme dosáhli maximální kapacity a do konce srpna 2024 nebudeme schopni přijímat nové klienty na individuální fyzioterapii. Děkujeme vám za vaše pochopení.

Magnesium

Magnesium se běžně účastní více než 300 enzymatických reakcí. Magnesium ovlivňuje metabolismus, tvorbu neurotransmiterů, produkci hormonů a antioxidační aktivitu. Jeho nedostatek může způsobit problémy ve funkci enzymů, což se může projevit různými zdravotními obtížemi, jak akutními, tak chronickými.